Cara Pemakanan

Thursday, April 1, 2010

Saya kongsi pengalaman saya masa makan dulu...

Berat badan saya masa ambil kapsul ini 45-46 kg camtu, so saya makan 1 kapsul sehari. Mula2 makan rasa biasa saja...Lepas 2-3 minggu breast rasa mcm membengkak..sengal2 pun ada..Mcm berkesan..tapi tengok cermin, biasa saja...Kulit agak gebu (xtau guna bahasa apa).Wrinkle kat paha, punggung makin kurang...

Bila time period, saya telan jugak..Nak cepat dapat kesan  la konon..tup2 next month period saya lambat 3-4hari..So saya ambil keputusan x ambil lagi ms period.....Setelah 2 bulan maintain makan....saya terpaksa beli "bra baru"...

General Guidelines :
1- Berat badan bawah 75kg

a- Adalah disyorkan hanya 1 kapsul sehari
b- Sekiranya kesannya tidak jelas dalam masa 2-3mggu, boleh nak ambil 2 kapsul sehari (pagi after breakfast dan malam sebelum tidur)
c- Jangan ambil kapsul masa period. Sebab kapsul ini berasaskan estrogen..Sudah tentu akan konflikkan dgn hormon dlm badan masa period tu.
d- Pregnant women dan ibu menyusukan anak tidak di galakkan..Makan obimin lagi bagus (hehe)

Disini adalah dinyatakan reaksi kapsul dgn setiap pengguna adalah berbeza bergantung kepada individu. Saya sendiri hanya mengambil 1 kapsul sehari.

0 comments:

Post a Comment

LIVE WITH ME


ShoutMix chat widget

STATS

Thank you + Terima Kasih + Kap Khun Kap

Terima kasih kerana sudi melawat blog ini

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP