Siapa yang patut mencuba?

Friday, April 2, 2010

Saya sendiri pernah mencuba selama 3-4 bulan dari June 2009. Hubby beli masa dia kat Bangkok, bawa balik KL suruh saya makan..Mula2 was-was ada la jugak, tapi sebab hubby convincekan ini 100% herba, saya telan la..Sekarang memandangkan saya "berbadan dua", saya terpaksa stop kejap...Saya nak recommendkan kapsul herba ini kepada :

- Gadis/wanita yang sangat mementingkan kecantikan dari usia 20 ke atas
- Ibu yang pernah menyusukan anak dan ingin kembali kelihatan seperti "anak dara"
- Sesiapa saja yang mahu mengekalkan kecantikan diri

Kapsul ini bukan sahaja untuk menegangkan @ membesarkan breast anda, tapi lebih dari itu..Melicinkan kulit, rupa kelihatan muda...Saya bukanlah doktor atau pakar kecantikan, tapi apa yang boleh simpulkan, kapsul ini memberi tambahan hormon (estrogen) untuk setiap wanita dari sumber2 herba.

0 comments:

Post a Comment

LIVE WITH ME


ShoutMix chat widget

STATS

Thank you + Terima Kasih + Kap Khun Kap

Terima kasih kerana sudi melawat blog ini

  © Blogger template On The Road by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP